مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسماعیل قبادی تقدیر شد.

 حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مضاعف به مردم، گفت : مردم باید خدمات مسئولین را احساس کنند که در این بین مسئولین کشوری وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند. هرگاه مردم خدمات را احساس کردند می‌توان ادعا کرد که مسئولین به وظایف محوله خوب عمل کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پشتیبانی و حمایت ویژه از برنامه‌های فرهنگی استان کرمانشاه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: کرمانشاه استان مهمی است که برای انجام کار‌های فرهنگی و تغییرات می‌تواند روی پشتیبانی ویژه سازمان حساب کند.

قمی افزود: معرفی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گام مهمی در جهت تغییرات مثبت در این حوزه باشد.

قمی از حجت الاسلام قبادی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بواسطه خدمات ارزنده اش در حوزه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تقدیر کرد و افزود: اگرچه هرکس مدیر باشد نقد‌هایی هم بر او می‌شود، اما ایشان خدمات ارزنده‌ای در حوزه تبلیغات اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین رویش‌های انقلاب یاد کرد و افزود: برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در استان تلاش خواهم کرد.

او جوانگرایی را در اولویت برنامه مدیریتی خود عنوان و افزود: بتواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب سرباز کوچک نظام در استان کرمانشاه باشد.

احمدی تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز و تقویت و هدایت پژوهش‌های بوم محور را از دیگر اولویت‌های کاری اش عنوان کرد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در دوران خدمتم به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از سال ۱۳۸۵ تاکید داشتم نباید نام تبلیغات اسلامی پای بنر‌های تبلیغاتی باشد، چون معتقدم کار فرهنگی باید بدون سروصدا باشد.

قبادی گفت: کرمانشاه به شدت به کار فرهنگی جدید و اثر بخش نیاز دارد.

او گفت: در سال ۱۳۸۵ تعداد روحانیون مستقر در استان بین ۱۶ تا ۱۷ نفر بود که این تعداد در پایان سال ۱۳۹۷ به ۱۸۰ تا ۱۹۰ روحانی مستقر رسیده است.

قبادی افزود: سال ۱۳۸۵ اعزام مبلغ در استان در مناسبت‌های مختلف بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر بود که هم اکنون این تعداد به ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر رسیده است.

او گفت: در سال ۱۳۸۵ هیچ دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان نداشتیم در حالیکه هم اکنون هفت دبیرستان داریم.

مدیر کل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تا سال ۱۳۸۵ هیچ خانه عالم شهری و روستایی نداشتیم، اما در حال حاضر ۶۰۰ خانه عالم شهری و روستایی در استان کرمانشاه وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.