معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان ازایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن هپاتیت B و دوگانه خبر داد.

ایمن سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن هپاتیت B و دوگانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید عرفی یگانه گفت: امکان حضور کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن هپاتیت B و واکسن کزاز در حوادث و سوانح مختلف داخلی و خارجی فراهم شد.

حمید عرفی یگانه، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در جمع خبرنگاران از ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن خبر داد و افزود: امکان حضور کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن B و واکسن کزاز در حوادث و سوانح مختلف داخلی و خارجی فراهم شد.

اوبه شرایط منطقه‌ای و جغرافیایی کشور و قرارگیری در مناطق حادثه‌خیز دنیا اشاره کرد و گفت: طرح واکسیناسیون هپاتیت B و واکسن دوگانه بزرگسالان در سه نوبت برای پرسنل، نجاتگران و داوطلبان حوزه معاونت امداد و نجات استان در سوم و چهارم دی ماه اولین نوبت انجام شد.

عرفی‌یگانه بیان کرد: جا ماندگان نوبت اول طرح می‌توانند با دریافت معرفی نامه در محل مرکز بهداشت همدان این تزریق را انجام دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استان در محل درمانگاه جمعیت هلال احمر استان همدان اجرا شد.

وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح، تصریح کرد: ایمن‌سازی نیرو‌های امدادی در برخورد با انواع مصدومان ناشی از حوادث مختلف و پیشگیری از ابتلای آن‌ها به بیماری‌های واگیردار از اهداف اجرای این طرح است.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: هلال احمر ، ایمن سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.