مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: با آغاز طرح امدادزمستانی هلال‌احمر، نیرو‌های این جمعیت در ۱۸ پایگاه امدادی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

آماده باش ۱۸ پایگاه هلال احمر همدان در طرح زمستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان بیان کرد: ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت، پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان به آسیب دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.

او اضافه کرد: ۸۰ نفر روز نیرو به صورت شیفتی و آماده باش در این پایگاه‌ها مستقر هستند و در صورت بروز حادثه‌ای بی درنگ در محل حضور می‌یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان ادامه داد: ۹ تیم آماده کشیک در شعب، یک تیم واکنش سریع در مجموع با ۱۴ نیرو خدمات رسانی می‌کنند همچنین در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات چهار تن مستقر هستند.

کارخانه‌ای گفت: در مجموع ۲۹ پایگاه و مراکز امدادی جمعیت هلال احمر با ۹۸ نیرو در طرح زمستانه این جمعیت با دیگر نهاد‌ها از جمله پلیس راه و اورژانس برای خدمت رسانی همکاری می‌کنند.

او  بیان کرد: علاوه بر نیرو‌های یاد شده، ۲۵ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی امداد و نجات، ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه خودروی اداری نیز برای طرح زمستانی و امداد رسانی به حادثه دیدگان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.