استاندار قزوین گفت: اتاق فکر گردشگری قزوین با حضور نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه به منظور تقویت این بخش باید تشکیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در نخستین نشست شورای سیاست گذاری گردشگری استان با تاکید بر تشکیل اتاق فکر گردشگری گفت: این اتاق فکر به ما کمک می‌کند تا مسیر‌های بهتری را برای تقویت و رونق گردشگری انتخاب کرده و در آن قدم بگذاریم.

جمالی پور با بیان اینکه قزوین را باید به یکی از مقاصد مسافرت شهروندان شهر‌های نزدیک از جمله تهران تبدیل کرد، افزود: قزوین با انواع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و به دلیل نزدیکی با تهران می‌تواند فضای روحی شهروندان ساکن در پایتخت را تغییر دهد.

اوبا بیان اینکه ماندگاری بیشتر مسافران اقتصاد گردشگری در قزوین را بهبود می‌بخشد، گفت: باید با استفاده مناسب‌تر از ظرفیت‌های گردشگری استان مسافران را چند روز ماندگار کنیم.

استاندار افزود: اگر شرایط لازم را برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری ایجاد کنیم بدون شک آن‌ها وارد میدان خواهند شد.

جمالی پور افزود: باید با اجرای برنامه‌های متنوع و پرجاذبه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، قزوین را برای مسافران از حالت معبر به مقصد تبدیل کنیم.

او گفت: در حوزه سرمایه گذاری و توسعه صنعتی در گذشته دچار اشتباهاتی شده ایم که باید آن‌ها را با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه از جمله در حوزه گردشگری جبران کرد.

استاندار تاکید کرد: باید در استان به دنبال ایجاد افقی ۵۰ ساله در حوزه سرمایه گذاری باشیم.

استاندار با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله در قالب هفته فرهنگی برای هر شهرستان به تقویت گردشگری استان کمک می‌کند، اظهار داشت: در همه شهرستان‌ها باید این برنامه‌ها برگزار تا ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف استان قزوین به مسافران بیشتر شناسانده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار