مسجد جامعی گفت: شورایاران سه اولویت مهم محله خود را اعلام کنند تا مدیریت شهری با توجه به اهمیت و اولویت آن را در دست اجرا قرار دهد.

پاینده/ بار سنگین پروژه‌های غلط مدیریت شهری روی دوش شورای چهارم و پنجمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی رئیس ستاد شورایاری‌ها در نشست آغاز به کار دبیرخانه محلی جشنواره حکایت تهران و تدوین بودجه ریزی محلی با تاکید بر این نکته که پژوهش یکی از پایه‌های کار است، گفت: باید به این نکته توجه کنید که حرف‌ها زمانی ارزش عملیاتی پیدا می‌کند که به تایید نمایندگان مردم در کف خیابان‌ها برسد.

رئیس ستاد شورایاری‌ها افزود: در حوزه آلودگی هوا شاید افراد مختلفی نظر بدهند، اما موضوع محله‌های پایتخت را باید خود شورایاران و مردم ساکن محل اعلام نظر کنند.

مسجد جامعی تاکید کرد: ما در گذشته طرحی را به تصویب رساندیم که پس از تصویب اهالی آمدند و نارضایتی خود را از تصویب و اجرای آن اعلام کردند و شهردار تهران نیز زمانی که فهمید ساکنان محل با اجرای آن مخالف هستند دستور لغو مصوبه را داد.

او تاکید کرد: متاسفانه باید اعلام کنم که در شورای چهارم و پنجم مصوباتی وجود دارد که بار آن هنوز روی دوش مدیریت شهری است.

رئیس ستاد شورایاری‌ها بیان کرد: شورایاران سه اولویت مهم محله خود را اعلام کنند تا مدیریت شهری با توجه به اهمیت و اولویت آن را در دست اجرا قرار دهد و تاکید ما باید بر روی گفتگو و تعامل با ساکنان محله باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار