فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باند خانوادگی سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر هشتگرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان با شناسایی ویلا‌ها و اماکن خصوصی و اطمینان از خالی بودن آن ها، اقدام به سرقت اموال با ارزش آنان می‌کنند.

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهر هشتگرد با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۴ نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

او با اشاره به این که سارقان دستگیر شده اعضای یک خانواده هستند، افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما در مواجه با مدارک و مستندات ماموران به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر هشتگرد اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: پس ازتشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال سرقتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.