حجت الاسلام عاملی گفت: در حال حاضر مجموعا ۳۴ دوره کارآموزی با ۱۰۱۳ کارآموز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری ۳۴ دوره کارآموزی قضایی در سراسر کشور/ اعطای ۷۹۷ حکم برای کارآموزان قضایی تا پایان سال جاریبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عاملی قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی که صبح امروز در مرکز معاونت انسانی قوه قضائیه برگزار شد گفت: این مراسم مربوط به کارآموزی دوره‌های قضایی تهران و قم است.

وی ادامه داد: مجموعا ۱۲۰ نفر از کارآموزان موفق به گذر این دوره شدند، دوره آموزشی کارآموزی قضایی با فراز و نشیب‌هایی همراه است و دوستان در یک سال و نیم کارآموزی برنامه‌های مختلفی را گذرانده‌اند و در ۱۰ آزمون شرکت کرده اند.

عاملی با اشاره به آزمون جامع پایان دوره کارآموزی اظهار کرد: دوستانی که اینجا حضور دارند توانسته اند آزمون پایان دوره را با موفقیت طی کنند و امیدوارم کارآموزان در دوره خدمت خود هم بتوانند موفق باشند و تا زمان نوبت تبدیل وضعیت هم بدرخشند و مایه افتخار دستگاه قضا باشند.

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه تصریح کرد: در حال حاضر مجموعا ۳۴ دوره کارآموزی با ۱۰۱۳ کارآموز در سراسر کشور برگزار می‌شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۷۹۷ نفر ابلاغ قضایی دریافت خواهند کرد و کار قضایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تغییرات برنامه آموزشی و برخی از سرفصل‌های درسی، دوره کارآموزی  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار