رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر گفت: یک وقف جدید به مساحت ۵۲۷ مترمربع و با ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در فریدونکنار ثبت شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مهدی یوسف تبار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر با اشاره به اینکه واقف خیراندیش حجت الاسلام حاج مهدی رحمانی یک قطعه زمین را در شهرستان فریدونکار وقف کرد، گفت:مساحت این موقوفه ۵۲۷ مترمربع و ارزش تقریبی این وقف جدید ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال است.

او افزود: واقف خیراندیش این زمین را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه و محل اسکان و استراحت زائران و خادمین امام رضا (ع) به نام مرحوم علی نقی رحمانی وقف کرد.

حجت الاسلام یوسف تبار وقف را سنت حسنه و ماندگار دانست گفت: وقف علاوه بر اثرات خیر دنیایی و اخروی برای واقف، نام و یاد انسان را برای همیشه زنده نگه می‌دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در پایان به خیران و واقفان خیراندیش افزود: هنگام وقف کردن به نیاز‌های روز جامعه توجه داشته باشند تا اثرات مثبت این وقف شامل نیازمندی‌های جامعه بشری شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.