آموزش‌های ایمنی عبور از جاده‌ها و ترافیک در ۳۵ مدرسه حاشیه جاده‌های خراسان شمالی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حامد معروف رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برگزاری این آموزش‌ها در قالب طرح آموزش ایمنی ترافیک در مدرسه، برگزار می‌شود.

معروف با اشاره به اینکه امسال ۳۵ مدرسه تحت پوشش این طرح هستند، اظهار کرد: مجریان این طرح که شامل معلمان و یا مدیران مدارس حاشیه راه می‌باشند، آموزش‌های لازم برای ترافیک جاده‌ای را فرا می‌گیرند و آن را به دانش آموزان منتقل می‌کنند.

او افزود: تامین ایمنی دانش آموزان در عبور از جاده، یکی از دغدغه‌های ما است و در قالب طرح‌های مختلف تلاش داریم تا دانش آموزان آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

معروف عنوان کرد: ایمن سازی آموزشی شامل نحوه تردد ایمن دانش آموزان به مدارس، افزایش دانش ایمنی ترافیک و آموختن مهارت‌های لازم در این حوزه است که با توزیع اقلام آموزشی، مانند کتاب‌های آموزشی و توزیع جلیقه‌های شبرنگ میان دانش آموزان همراه می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال برای اجرای طرح آموزش ایمنی ترافیک در مدرسه، بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار منظور شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.