مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: میانگین مصرف سوخت سی‌ان‌جی در منطقه آبادان یک ماه قبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت سه میلیون و ۹۰۴ هزار کیلوگرم بوده و پس از یک ماه از اجرای این طرح به چهار میلیون و ۹۳۶ هزار کیلوگرم رسیده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با بیان این موضوع که سیاست کلی کشور در بخش حمل و نقل، مصرف سوخت پاک و کاهش میزان آلایندگی است، گفت: میانگین مصرف سوخت سی‌ان‌جی در منطقه آبادان یک ماه قبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت سه میلیون و ۹۰۴ هزار کیلوگرم بوده و پس از یک ماه از اجرای این طرح به چهار میلیون و ۹۳۶ هزار کیلوگرم رسیده است یعنی معادل ۲۶ درصد افزایش مصرف CNG محقق یافته است.

او ادامه داد: این میزان عرضه گاز طبیعی از طریق ۲۹ باب جایگاه عرضه CNG صورت پذیرفته و این امر از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تا پایان آذر ماه سال جاری معادل ۲۷ درصد یعنی ۱۰ میلیون و ۲۳۶ هزار لیتر صرفه جویی، کاهش مصرف بنزین را به دنبال داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه آبادان در پایان از تلاش و زحمت تمامی کارکنان این منطقه، مالکان مجاری عرضه، شرکت‌های حمل و نقل فرآورده و رانندگان نفتکش وگاز کش در امر سوخت‌رسانی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.