مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان از توزیع 16 میلیون و 742 هزار و 200 لیتر بنزین در فروردین ماه امسال خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: میزان توزیع بنزین و نفت گاز بر حسب درصد در ایام تعطیلات نوروزی در منطقه نفتی جنوب غرب کشور 16 میلیون و 742 هزار و 200 لیتر بنزین بوده که نسبت به سال گذشته  با افزایش هفت درصدی روبرو بوده است .

وی افزود: همچنین توزیع فرآورده نفت گاز 9 میلیون  و 103 هزار لیتر بوده که نسبت به سال گذشته  پنج درصد  کاهش داشته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: منطقه نفتی آبادان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و مسافران نوروزی از اوایل اسفندماه سال 96 با اعزام گروه ه های بازرسی در قالب گلگشت نوروزی از کلیه جایگاه های نفتی ، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بازدید به عمل آورد تا در طول ایام تعطیلات نوروزی کلیه مجاری عرضه با تمامی امکانات رفاهی در خدمت رسانی به مردم فعال تر باشند.

سعدی آل کثیر با بیان اینکه هم اکنون به اندازه کافی سوخت در مخازن انبارهای نفتی موجود است  افزود : از تاریخ 14 فروردین ماه جاری میزان مصرف سوخت به حالت عادی برگشته است .

وی بیشترین میزان مصرف بنزین را روز 12 فروردین ماه جاری به مقدار یک میلیون و 469 هزار و کمترین میزان مصرف بنزین در روز 13 فروردین ماه به مقدار 828 هزار لیتراعلام کرد .

انتهای پیام/د

افزایش توزیع سوخت های بنزین و نفت و گاز

برچسب ها: نوروز ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.