مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: به زودی در استان ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان آسیب دیده از سیل فروردین، تحویل داده می شود.

تحویلتحویل ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان آسیب دیده از سیل فروردیندر استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان تراکمانه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: ساخت و تکمیل ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل فروردین در استان همدان به پایان رسید.

 او با بیان اینکه ۵۰۰ واحد دیگر هم در مرحله نازک کاری است افزود: برای این واحد‌ها که ۶۰ تا ۸۰ متری است ۴۰ میلیون تومان وام ارزان قیمت، ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بنیاد مسکن و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

قرار است بزودی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور این واحد‌ها رسما تحویل صاحبانشان شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد:  به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان اشاره و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: برای تعمیرات مسکن‌های آسیب‌دیده از سیل کمیته امداد یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام بلاعوض و بنیاد مسکن ۱۵ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار