روایت جالب امباپه از اولین ملاقات با نیمار

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در مورد رابطه اش با نیمار صحبت کرد.

روایت جالب امباپه از اولین ملاقات با نیماربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری معتقدند نیمار به زودی از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و مدیران این باشگاه قصد دارند ترتیبی بدهند کیلیان امباپه سال‌ها به عنوان جانشین او بازی کند. اما ستاره جوان و فرانسوی مدعی شد همان ابتدا تکلیف این ماجرا را با نیمار روشن کرده و شخصا به وی اطلاع داده تمایلی ندارد جانشین وی در ترکیب پاری سن ژرمن شود.

کیلیان امباپه گفت: "وقتی به پاری سن ژرمن ملحق شدم تردیدی نداشتم نیمار یک فوق ستاره است. نیمار مصدوم شد و شانس حضور در بهترین شرایط برای جام جهانی را از دست داد و من فاتح جام جهانی شدم. سپس در ادامه داستان‌هایی درباره رقابت ما و آمادگی من برای گرفتن جای او آغاز شد.

در اولین جلسه تمرینی من به نیمار گفتم؛ نگران نباش، من نمی‌خواهم جای تو را بگیرم. من امسال قصد دارم برای فتح توپ طلا مبارزه کنم و تو در این کورس نیستی، اما من به تو اطمینان می‌دهم که نمی‌خواهم جایت را بگیرم و من همیشه اینجا به تو کمک خواهم کرد.

احتمال حضور در المپیک؟ همه چیز تحت کنترل من نیست. البته که من می‌خواهم در بازی‌های المپیک به میدان بروم، اما اگر باشگاه که کارفرمای من است چنین اجازه‌ای ندهد، با آن‌ها بحث نخواهم کرد. ما به زودی در این مورد با لئوناردو صحبت خواهیم کرد. "

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار