امام جمعه سوسنگرد گفت: مؤلفه‌های ارزشمند و توانمندی در فرهنگ عمومی داریم که ولایتمداری و بصیرت یکی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با موضوع ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور امام جمعه سوسنگرد در ابتدای این جلسه گفت: مؤلفه‌های ارزشمند و توانمندی در فرهنگ عمومی داریم که ولایتمداری و بصیرت یکی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

او افزود: حب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، عزاداری بر امام حسین (ع) و یاران باوفایش از مؤلفه‌های ارزشمند فرهنگ عمومی است و راهپیمایی اربعین و اشتیاق به آن نیز جزو مؤلفه‌ها به شمار می‌رود و بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از جمله راهبرد‌هایی دانست که می‌تواند تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آمد کند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این جلسه اظهار کرد: بصیرت افزایی به عنوان اساسی‌ترین راهبردی است که با استفاده از مبانی نظری و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان بهترین راهکار موثر برای پیشگیری و مقابله با آثار و پیامد‌های سوء و زیان بار جنگ نرم است و در ادامه سخنان خود افزود: راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات این ملت محسوب می‌شود.

او در ادامه با تاکید بر لزوم حضور تمامی اقشار جامعه در این مراسم که روز دوشنبه ۹ دی قرار است در شهر سوسنگرد برگزار شود ادامه داد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که تا پای جان پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند و بر ماست این چنین روزی را به نحو احسن گرامی بداریم.

راهپیمایی ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر سوسنگرد روز دوشنبه ۹ دی از محل میدان امام خمینی (شهرداری سوسنگرد) به سمت مسجد امام علی (ع) راس ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.