سید رضا صالحی امیری گفت: با مصدومیت حسن یزدانی به ما شوک وارد شد، اما دکتر کیهانی امیدوارمان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه ملاقات از حسن یزدانی اظهار داشت:حقیقت این است که این خبر برای ما و وزارت ورزش یک شوک بود و امروز که با دکتر کیهانی پزشک معالج حسن یزدانی صحبت کردیم، ما را امیدوار کردند، لذا می‌توانیم از قول ایشان خبر خوشی را برای ملت ایران نقل کنیم که قهرمان ملی ما ان شاالله به زودی به تمرینات بازخواهد گشت و با جدیت برنامه‌های خود را با نظارت مربی و سر مربی خود آغاز خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:بهداد سلیمی: هیچ کسی به اندازه من شرایط حسن یزدانی را درک نمی‌کند


وی تصریح کرد: کشتی فقط برای ما یک ورزش نیست، بحث انگیزه است. کشتی فقط رقابت نیست، هویت ایرانی است و بخشی از غرور ایرانی هاست و به همین جهت جامعه ما روی کشتی حساسیت زیادی دارد و آن را دنبال می‌کند.

صالحی امیری ادامه داد: با خبری که امروز از پزشک معالج گرفتیم اتفاقات جدیدی شکل خواهد گرفت و حسن یزدانی قهرمان ملی ما با همان قدرت و ظرفیت به تمرینات باز می‌گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انصافا دکتر خلیلیان مستمراً پیگیر درمان حسن یزدانی است، وزیر ورزش و دکتر علی نژاد نیز با حساسیت موضوع را دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم باید این خبر خوش را به ملت بدهیم که حتما ان شاالله قهرمان ملی ما در آینده نزدیک به روی تشک باز می‌گردد و کام مردم را شیرین خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پزشک معالج حسن یزدانی: عمل جراحی قهرمان المپیک رضایت بخش بود/ حضور صالحی امیری در بیمارستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار