سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاداسلامی گفت: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم کسب عنوان نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور ۸ تیم روز‌های ۲۸ و ۲۹ آذرماه در سالن دانشگاه دولتی شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد و در دیدار فینال این مسابقات تیم‌های بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۸ بر ۲ به سود تیم بازار بزرگ ایران پایان یافت.


بیشتر بخوانید: حسن یزدانی جراحی می شود/ کریمی منتظر جواب MRI


بر همین اساس هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در خصوص رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: قبول دارم به طور کلی سطح کیفی مسابقات چندان بالا نبود، اما جدال کشتی گیران داخلی در برخی اوزان جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

وی درباره عملکرد تیم دانشگاه آزاد گفت: کُل بودجه تیم ما به اندازه یکی از کشتی گیران خارجی حریفان بود و ما با بضاعتی که داشتیم نتیجه رضایت بخشی را در این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کسب کردیم.

حبیبی تاکید کرد: دانشگاه آزاد سال های بسیاری در لیگ کشتی تیم‌داری نکرده بود، خوشبختانه آن‌ها دوباره روی کشتی سرمایه‌گذاری کردند. در رقابت‌های لیگ می‌توانستیم دوم شویم، اما شرایط طوری پیش رفت که به عنوان سومی رسیدیم، ولی خوشبختانه در جام باشگاه‌های جهان نایب قهرمان شدیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ما به معنای واقعی یک تیم بودیم، از مدیرفنی، مربیان و کشتی‌گیران گرفته، تا تدارکات، سرپرستی و دکتر جوانمرد که همواره همراه تیم بودند. شاید کارشناسان در روز اول تشکیل تیم باور نداشتند که ما بتوانیم با این بودجه در مقابل رقیبانی که از بهترین کشتی گیران ایران و نفرات خارجی بهره برده بودند، نتیجه بگیریم، اما درنهایت در لیگ سوم و در جام باشگاه‌های جهان دوم شدیم که این عناوین را به مجموعه دانشگاه آزاد تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید: حذف اسم «آقا تختی» از خیابانی که به نامش است خوشایند نیست!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار