رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۱۴ تیم در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آقایان و بانوان در سطح شهرستان یزد،گفت: این مسابقات در المپیاد ورزشی محلات یزد است که با حضور علاقه‌ مندان به ورزش والیبال ساحلی برای نخستین بار در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

او تعداد تیم‌های حاضر در بخش آقایان در رشته والیبال ساحلی را ۴۶ تیم اعلام کرد و افزود: این استقبال در برای اولین بار بسیار چشمگیر است که در بخش بانوان نیز شاهد حضور ۱۴ تیم خواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بابیان اینکه زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی شهرستان یزد در بخش آقایان از تاریخ سوم الی ششم دی‌ماه خواهد بود، گفت: مجموعه ورزشی ساحلی سلمان محمودآباد میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

ملازینلی تصریح کرد: این مسابقات به‌ صورت تیم‌های دو نفره خواهد بود که در نهایت با مشخص شدن تیم‌های برتر، جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار