معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: بیش از ۵۰۰ بسته سبد کالا ویژه یلدا بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

رشیدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظورحمایت از مددجویان کمیته امداد ۵۵۰ بسته سبد کالا ویژه شب یلدا بین ۵۵۰ خانوار نیازمند و مددجو به همکاری مرکز نیکوکاری ندای رحمت توزیع شد.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان سبد کالا ۲۰۰ میلیون بوده است افزود: این سبد کالا شامل؛ هندوانه، انار، سیب، پرتقال، شیرینی، آجیل و تنقلات است .

رشیدی اضافه کرد: این بسته‌ها با همکاری مددکاران و خیران این شهرستان بین مددجویان مناطق محروم و کم برخوردار روستایی توزیع شد.

او همچنین به ۵ مرکز نیکوکاری فعال در سطح شهر در سال جدید اشاره کرد و افزود: این مراکز، مجوز قانونی را دریافت کرده اند و کمیته امداد امام خمینی تنها جنبه نظارتی بر این مراکز را بر عهده دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: ۴ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد هستند و از خیران و مردم نوع دوست خواست تا این نهاد را در تهیه مایحتاج مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر مددکاران این نهاد در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.