رئیس شورای شهر بوکان در واکنش به انتقادات اخیر، بهره برداری از فاز اول کنارگذر را "به نفع شهر و شهرداری" عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی وجدی قزلجی رئیس شورای اسلامی شهر بوکان در جلسه برسی وضعیت کنارگذر بوکان، گفت: با توجه به اینکه تمام معابر ما تحت تاثیر ترافیک کریدور غرب قرار گرفته و شهر به شدت از مشکلات ترافیکی رنج می‌برد، مشارکت شهرداری در ایمن سازی کنارگذر، قطعاً برای شهر و شهرداری فایده دارد.

او افزود: کماکان بر موضع خود در این مورد پایبند هستیم و به نمایندگی از افکار عمومی می‌خواهیم این امکانات و سرمایه گذاری ایجاد شده در کنار گذر، با رعایت کلیه‌ی ضوابط ترافیکی و ایمنی، مورد بهره برداری قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری بوکان نیز در این جلسه خطاب به مسئولان استانی حوزه راه گفت: وضعیت نامناسب جاده‌های بوکان، دیگر برای افکار عمومی قابل قبول نیست و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات و کمبود‌های این حوزه استفاده کرد.

خسروپور در جریان این جلسه چندین بار بر لزوم تدوین زمانبندی دقیق برای این پروژه تاکید کرد و بر موضع خود مبنی بر اتمام سریع اقدامات مصوب شده پافشاری کرد.

هفته گذشته به دنبال آنکه شهرداری بوکان متعهد به ایمن سازی هشت کیلومتر از پروژه ملی کنارگذر بوکان شد، تعدادی از شهروندان از این اقدام انتقاد کردند. به اعتقاد آن‌ها بودجه شهرداری نباید صرف پروژه‌های ملّی و خارج از حوزه شهری شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.