رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: نمایشگاه فیلم و عکس از امروز به مدت ۲ روز در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

فیلم و عکسبایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پانزدهمین نمایشگاه فیلم و عکس با ایجاد بستر در عرصه تولید آثار و کشف استعدادهای خلاق در حوزه فیلمسازی به مدت سه روز در ۲ سانس صبح و عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

او افزود: اکران این دسته از فیلم و عکس از امروز تا ۲ روز دیگر برپا و آخرین روز این نمایشگاه اختتامیه و به برترین فیلم‌هایی که بالاترین امتیاز را دارند تندیس و لوح افتخار اهدا می‌شود.

بایزیدی اضافه کرد: همچنین به آثار برتر در بخش مستند، فیلم داستانی، بهترین فیلمنامه، تصویربرداری، تدوین، صدابرداری، کارگردانی، بازیگر مرد و زن و فیلم برتر از نگاه تماشاگران تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

او ادامه داد: همچنین ۴۲ عکاس، ۲۵۰ عکس را با موضوعات مختلف طبیعت، محیط زیست، اجتماعی و مستند و کودک این دسته از همایش هفته فیلم و عکس مهاباد ارسال کردند که از این تعداد ۲۲ قطعه عکس از ۱۳ عکاس مختلف از طرف داوران برای بخش عکس نمایشگاه انتخاب شد.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد اظهار داشت: خوشبختانه امسال عکس و فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه در مقایسه با پارسال شاهد افزایش ۸۰ درصدی بوده است و جوانان و علاقه‌مندان به این عرصه در سطح شهرستان از این مراسم استقبال به خوبی استقبال کرده اند.

او گفت: انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش داده و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.