عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران گفت: حدود ۹۰ درصد از رقبای ما در تیراندازی به خصوص در رشته تپانچه بادی در آسیا و فقط یکی - ۲ نفر اروپایی هستند.

فروغی: ۹۰ درصد از رقبای اصلی ما در تیراندازی آسیایی هستندجواد فروغی عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا قطر، چهارمین و آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بود که در رشته تیراندازی با تپانچه برگزار شد.

او افزود: در آن مسابقه به همراه سبقت اللهی در قسمت میکس شرکت کردیم که برای اولین بار توانستیم مدال برنز را در این ماده کسب کنیم. همچنین مسابقه‌ای فردای آن روز برگزار شد که در قسمت انفرادی شرکت و باز هم مدال برنز به همراه سهمیه المپیک را کسب کردم.

او افزود: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قطر یک میدان جهانی بود. تمام ورزشکارانی که مدال‌های المپیک دارند در فینال این رقابت حضور داشتند.

عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران گفت: حدود ۹۰ درصد از رقبای اصلی ما در تیراندازی به خصوص در رشته تپانچه بادی در آسیا و فقط یکی - ۲ نفر اروپایی هستند.

او افزود: در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدیم. امیدوار هستم که بتوانیم در مسابقات آینده نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

فروغی ادامه داد: اردوی تدارکاتی تیم ملی ۲۳ آذر در مجموعه آزادی تهران شروع شد و امروز قسمت اول اردو با رکوردگیری به پایان رسید. بعد از ۳ روز استراحت مرحله بعدی اردو را شروع خواهیم کرد.

عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران گفت: اولین اردوی برون مرزی تیم ملی در هانوفر آلمان به صورت آزمونی برگزار خواهد شد. سایر اعضای تیم از ۲۵ دی تا ۷ بهمن ماه در این اردو حاضر می‌شوند.

فروغی گفت: در اردوی پیش رو شرکت نمی‌کنم، اما در اردو‌های دیگر، مسابقات جهانی هند و جهانی باکو حضور خواهم داشت.

او افزود: مدت کوتاهی مشکل تهیه ساچمه داشتیم که فدراسیون این مشکل را رفع کرد و در حال حاضر مورد خاصی وجود ندارد و اردو‌ها نیز منسجم‌تر شده اند.

عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران گفت: هدف من شرکت در ۲ مسابقه آسیایی آینده، حضور در المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار