عضو تیم ملی تیراندازی گفت: تنها مشکلی که داریم تهیه فشنگ مناسب است که آن هم با رفتن به اردو‌های برون مرزی برطرف خواهد شد.

هانیه رستمیان عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در اولین مسابقه ای که در سال ۲۰۱۹  برگزار شد با کسب مدال برنز توانستم به اولین بانوی مدال آور تاریخ ایران در بخش تپانچه بادی دست یابم.

او در ادامه افزود: در مسابقات المپیک دانشجویان جهان که در ایتالیا برگزار شد توانستم مدال نقره را کسب کنم، همچنین در مسابقاتی که در قطر برگزار شد تیم تیراندازی کشورنمان توانست ۶ سهمیه را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب کند که در بخش تپانچه من و جواد فروغی توانستیم ۲ سهمیه را برای ایران به دست آوریم.

رستمیان گفت: تمریناتمان از ۲۱ آذرماه زیر نظر احمد نجفی سرمربی، محسن نصر و سکینه خدابنده لو مربی تپانچه بادی در ورزشگاه آزادی شروع خواهد شد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با تمرینات منظم و اردو‌هایی که قرار است برگزار شود بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم؛ تنها مشکلی که داریم تهیه فشنگ مناسب است که آن هم با رفتن به اردو‌های برون مرزی برطرف خواهد شد.

رستمیان درباره ۴ مسابقه پیش رو خودبیان کرد: طبق برنامه‌ ای اولین مسابقه اسفند ماه در کشور هند و مسابق ات دیگر در مونیخ، آذربایجان و المپیک آزمایشی در توکیو برگزار خواهد شد.هنوز شانس کسب سهمیه بیشتری را داریم که بعد از این ۴ مسابقه جهانی طبق رنکینگ به یک نفر سهمیه داده می‌شود. با شرکت در مسابقات جهانی نتایج خوبی را گرفتم و توانایی برد را در مسابقات المپیک خواهم داشت.

رستمیان ادامه داد: البته با وجود رقیبان قوی از کشور‌های چین، کره و هند، دستیابی به مدال طلا کار سختی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار