رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان از لزوم همکاری خانواده و اولیای مدرسه به منظور تربیت و راهنمایی هر چه بیشتر دانش آموزان خبر داد.

لزوم همکاری مناسب خانواده‌ها با اولیای مدرسه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان گفت: حضور اولیاء و پیگیری وضعیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان مایه دلگرمی مدیران و معلمین مدارس است، زیرا مقوله آموزش و تربیت دانش آموزان به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی‌آید وضرورت دارد تا خانواده‌ها پا به پای اولیای مدرسه و همسو با برنامه‌های معلمین عمل کنند.

او ادامه داد: باتوجه به کاکرد رسانه‌های مجازی و آسیب‌های مرتبط با آن از جمله سست شدن روابط خانوادگی، توجه به حفظ کانون گرم خانواده و مراقبت از فرزندان در برابر آسیب‌های اجتماعی امری ضروری به نظر می‌رسد.

خانه زراظهار کرد: توجه به رعایت بهداشت فردی در خانواده و آموزش دانش آموزان در این زمینه باید با پیگیری خانواده‌ها و همچنین همکاری و هماهنگی آن‌ها با مدرسه جهت استمرار و تثبیت آموخته‌های فرزندانشان انجام شود.

او مطرح کرد: همه ما بایستی تلاش کنیم تا فرزندانمان در کنار سلامتی به علم و آموزه‌های دینی تکیه کرده و فردای خوبی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.