جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

کشف ۲ دستگاه موتور قاچاق با ارزش میلیاردی در کرمانشاهبه  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران کلانتری شریعتی از وجود ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در منزل یک قاچاقچی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل فرد قاچاقچی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ سلمانی  بیان کرد: در این بازرسی، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او  در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین اولویت‌های کار پلیس برشمرد.

 


کشف ۳ کیلومواد مخدر در جوانرود

 

 فرمانده اتنتظامی جوانرود گفت: با تلاش ماموران و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

هوشنگ مبارکی اظهارداشت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیری ۶ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده است.

او افزود: خرده فروشان مواد مخدر به دستگاه قضائی و معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ مبارکی بیان کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از اولویت‌های کار پلیس شهرستان جوانرود است.

 

 


دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی در محله آریاشهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک آریاشهر کرمانشاه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او افزود: ماموران کلانتری سجادیه پس از انجام تحقیقات متوجه شدند که ۲ نفر به دنبال اختلافات خانوادگی به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و اقدام به تیراندازی و سپس فرار کرده اند.

سرهنگ براری گفت: ماموران با انجام تحقیقات بسیار موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از عوامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

 


کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

 

 فرمانده انتظامی کنگاور گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، ۲۳ تن کودشیمیایی و ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از کامیون ۴۶۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کودشیمیایی به وزن ۲۳ تن و در بازرسی از وانت نیسان نیز ۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی هر کدام ۲ عدد کشف شد.

سرهنگ الهیاری ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کنگاور همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.