رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: مردم نسبت به تخلفات واحد‌های صنفی بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان اطلاع دهند.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مردم محور‌های اصلی کنترل و پایش بازار هستند بنابراین خود مصرف‌کنندگان می‌توانند کمک زیادی به ما کنند و هرجا احساس کردند که واحد صنفی در حال تخلف است، بی‌ تفاوت نباشند و به ما اطلاع دهند.

او در خصوص نظارت بر بازار اظهار کرد: نظارت بر بازار را حول سه محور برنامه‌ریزی کردیم که اولین محور رصد و پایش بازار است، بازرسان بازار را رصد کرده که اگر کمبود کالا و افزایش قیمتی بود، پیشگیری‌ها را انجام داده و موضوع را به مقامات بالاتر اعلام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: محور دوم، رسیدگی به گزارشات و همچنین شکایات مردمی است که آن‌ها را به از طریق سامانه‌های ارتباطی با شهروندان دریافت و نتیجه را به مصرف‌کنندگان اعلام می‌کنیم

جهین اضافه کرد: محور سوم بازرسی‌هایی است که به صورت روزانه انجام می‌دهیم و سطح بازار را نظارت می‌کنیم، همه روزه بازرسان در بازار حضور داشته و به صورت تخصصی کار بازرسی را انجام می‌دهند.

او از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.