مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران صنعت حفاری را ادامه دهنده تولید نفت و گاز کشور دانست و گفت: هر گونه عملیاتی که منتج به تولید نفت شد، این شرکت نقش موثری در آن ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز یکشنبه یکم دی ماه، همایش سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی(ره) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه این همایش گفت: صنعت حفاری ادامه دهنده تولید نفت و گاز کشور است.

او افزود: در ۴۰ سال گذشته، هر گونه عملیاتی که منتج به تولید نفت شد، شرکت ملی حفاری ایران در این تولید نقش بسیار موثری داشته و در سال‌های آینده نیز این نقش را بر عهده دارد.

صنعت حفاری ادامه دهنده تولید نفت و گاز کشور است

موسوی صنعت حفاری را جزء الزامات اولیه تولید نفت عنوان کرد و بیان داشت: و این مهم، بهترین خدمتی است که حفاری با تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان با کمترین امکانات، بیشترین کارایی را داشته اند و امیدواریم این خدمت رسانی همچنان ادامه داشته باشد.

فعالیت ۷۲ دکل در کشور

او تعداد دکل‌های فعال در کشور را ۷۲ دکل عنوان کرد و افزود: ۳ دکل در دریا و ۶۹ دکل نیز در خشکی قرار دارند که چینش آن‌ها براساس برنامه تولید انجام می‌شود.

موسوی گفت: بخش اعظمی از این دکل‌ها در خوزستان و جغرافیای نفتی مناطق نفت خیز جنوب واقع شده اند.

صنعت حفاری ادامه دهنده تولید نفت و گاز کشور است

ملی حفاری در کنار مردم خسارت دیده از آبگرفتگی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت رسانی از سوی کارکنان این شرکت در سیلاب ابتدای سال جاری و آبگرفتگی معابر و منازل ناشی از بارندگی اخیر به وضوح قابل مشاهده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کارکنان شرکت ملی حفاری در کنار مردم بوده و خواهد بود و از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نمی‌کند.

عبدالله موسوی اذعان داشت: باتوجه به اتفاقات اخیر که در استان حادث شده، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و... با تمام توان وارد عمل شوند تا مردم آسیب دیده از سیلاب و آبگرفتگی اخیر آرامش بیش تری داشته باشند.

صنعت حفاری ادامه دهنده تولید نفت و گاز کشور است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.