فرماندار اهواز گفت:۳۰ نقطه فوق بحرانی در شبکه فاضلاب اهواز، وجود دارد شرکت آب و فاضلاب به تنهایی قادر نیست آن‌ها را از شرایط بحرانی خارج کند و وزارت نیرو باید وارد عمل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: ۳۰ نقطه فوق بحرانی در شبکه فاضلاب اهواز، وجود دارد که حتی در زمان نبود بارندگی دچار سرریز و گرفتگی می‌شود.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب اهواز به تنهایی قادر نیست آن‌ها را از شرایط بحرانی خارج کند و وزارت نیرو باید وارد عمل شده و چند استان را به عنوان معین اهواز انتخاب کند تا مشکل هر چه زودتر و پیش از آغاز دوباره بارش‌ها برطرف شود.

عالمی نیسی بیان داشت: مقرر شد شرکت مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری، شرکت فولاد و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امکانات پشتیبانی (پمپ و لجن کش) خود را بسیج کرده و در اختیار آبفا اهواز قرار دهند تا در بارش‌های آینده از آن‌ها استفاده شود.

فرماندار اهواز تصریح کرد: شرکت‌های آبفا در شهرستان‌های آبادان، دزفول و ماهشهر نیز به عنوان معین شهر اهواز انتخاب شدند تا در زمان موردنیاز امکانات خود را به اهواز اعزام کنند فاضلاب محله عین۲، کوی مشعلی، کمپلو و قسمتی از آخر آسفالت با مشکل روبه رو، و منجر به آبگرفتگی معابر و برخی از خانه‌ها شد.

این مقام ماسئول گفت: با عملیات اجرایی که در عین۲ آغاز شده مشکل این محله تا ۲ روز آینده برطرف می‌شود، اما حل مشکل فاضلاب کوی مشعلی زمان بر است و این محله که پیش از این زیر نظر شهرداری کوت عبدا... قرار داشت به شهر اهواز واگذار شده و شهرداری اهواز ملزم به ارایه خدمات به آن است.

 انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای حل مشکلات فاضلاب اهواز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.