مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نقش ویژه تعاملات هنری در توسعه فرهنگی، هنری استان

مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری لرستان در راستای برقراری تعاملات هنری و همکاری‌ها متقابل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری لرستان در راستای برقراری تعاملات هنری و همکاری‌ها متقابل دیدار کردند.
احمد حسین فتایی، مدیر کل،  به همراه معاونین و مدیران این اداره کل با هدف برقراری تعاملات هنری و همکاری‌های متقابل با محمد کرم الهی، مدیر کل حوزه هنری و معاون فرهنگی و هنری این حوزه دیدار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این دیدار با تاکید بر نقش ویژه تعاملات هنری در توسعه فرهنگی، هنری استان، گفت: هنر فصل مشترک این دو دستگاه است که باید فرصتی برای تعامل باشد نه اینکه موجب ایجاد تقابل شود.

فتایی تصرح کرد: این آمادگی را داریم که در خصوص فعالیت‌های مختلف هنری، ظرفیت‌های خود را با حوزه هنری استان به اشتراک گذاشته و جشنواره‌ها و برنامه‌های ماندگاری را به اجرا در آوریم.

مدیر کل حوزه هنری لرستان نیز در این دیدار تصرح کرد: تنها محصول مقابل هم قرارداردن حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد فاصله و انشقاق در بدنه‌ی هنری استان است که از توان هنری استان کاسته و بسیاری از ظرفیت‌ها را هدر می‌دهد.

محمد کرم الهی در پایان افزود: یکی از درخشان‌ترین فصول تاریخ فرهنگ و هنر استان در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ محصول همدلی و اتحاد هنرمندان استان بود که بدون هیچگونه گروه بندی خاص سیاسی یا اداری و سازمانی در کنار هم برای توسعه فرهنگی و هنری استان تلاش می‌کردند که این نوع نگاه باید مجدداً احیا شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.