استاندار سمنان گفت: فعالیت" شبکه نظارت بر قاچاق سوخت" موجب کاهش پرونده‌های قاچاق در گمرک گردیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در کمیسون مبارزه با قاچاق استان سمنان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تشدید تحریم ها، کارخانجات با فعالیت‌های جهادگونه خود برای رونق تولید و استمرار اشتغال برپا هستند.
او افزود: باید بر داشته‌های داخلی خود تاکید نمائیم و بازار داخلی را به رقبا واگذار نکنیم. تولیدات داخلی قابل رقابت با کشور‌های خارجی است و فعالیت تولیدکنندگان داخلی موجب رونق بازار می‌گردد.

استاندار سمنان ابراز داشت: برای سپری نمودن شرایط سخت کنونی باید در مقابل ایجاد شرایط نابسامان از سوی دشمنان برای اختلال فعالیت کارخانجات و تولیدکنندگان مقابله کنیم.

آشناگر سختگیری در مقابل قاچاق و قاچیان را در کنار رونق تولید ملی خدمت به مردم نیز برشمرد و بیان کرد: باید در زمینه فرهنگی به گونه‌ای عمل کنیم که مردم با افتخار کالای ایرانی را خریداری نمایند.

او  با تاکید بر ضرورت مقابله جدی با قاچاق در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: صادارات استان سمنان در هشت ماهه نخست امسال ۶۲ درصد با ارزش یکصد و هفتاد میلیون دلاری و واردات با رشد ۳۲ درصدی و ارزش سی و دو میلیون دلاری عملکرد مطلوب داشته است.

آشناگر در پایان اظهار داشت: اقلام مصرفی وارداتی جای خود را به مواد اولیه برای تداوم فعالیت کارخانجات داده است که نشان از تلاش صنعتگران است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.