علیرضا آشناگر گفت: نیاز است در بحث پلاگ گذاری دام‌های سبک و سنگین استان شتاب بیشتری داده شود، اما در این راه نباید به بهره برداران و دامداران لطمه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان  با بیان اینکه نیاز است در بحث پلاگ گذاری دام‌های سبک و سنگین استان شتاب بیشتری داده شود، اما در این راه نباید به بهره برداران و دامداران لطمه‌ای وارد شود گفت: پلاک گذاری دام‌های استان می‌تواند به عنوان راهی مهم برای کاهش قاچاق در استان پیگیری شود.

او  افزود: هیچ گونه کوتاهی نباید در بحث مجوز حمل و مجوز دامپزشکی صورت گیرد، اما در بحث پلاک گذاری باید همزمان با همکاری با دامداران، سرعت اجرای طرح نیز بیشتر شود

خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه با توجه به اینکه تاکنون ۲۸ درصد دام سنگین و ۱ درصد دام سبک در استان پلاک گذاری شده گفت: این روند رضایت بخش نیست و نیاز است شتاب بیشتری پیدا کند.

او افزود: مقرر شده که دام سبک تا پایان سال و دام سنگین تا پایان آذر ماه مهلتی برای رجوع دامداران و اقدام نسبت به پلاک گذاری دام‌های آن‌ها تعیین شده است.

خجسته پور ادامه داد : در بحث پلاک گذاری ادوات کشاورزی هم استان عملکرد خوبی داشته و در جایگاه اول کشور قرار گرفته که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد : نیاز است خدماتی به کشاورزان و دامداران داده شود تا آن‌ها برای پلاک گذاری رغبت بیشتری پیدا کنند.

اسلامی راد میدر کل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه پلاک گذاری دام راهی برای کاهش قاچاق در استان سمنان است گفت: در بحث اطلاع رسانی به دامداران و راغب کردن آن‌ها به پلاک گذایر باید کار‌های بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

۲۸ درصد دام سنگین در استان سمنان  پلاک گذاری شده است 

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.