۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آباده به صورت آزمایشی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آباده به صورت آزمایشی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: این واحد‌ها در زمینه تولید فیلتر‌های خودرو و فوم هستند و با سرمایه گذاری ۸۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی تولید خود را آغاز کرده اند.

او افزود: شرکت تعاونی آویژه پارس تولید کننده انواع فیلتر‌های خودرو از جنس پلی اتیلن در بخش‌های فیلتر بنزین، فیلتر هوا و فیلتر روغن در مرحله اول با سرمایه گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال ۸ نفر راه اندازی شده است.

فتوحی تصریح کرد: این طرح تولیدی در کمتر از یک سال در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع در مرحله اول شهرک صنعتی آباده به مرحله تولید رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، بر رفع موانع تولید و اختصاص تسهیلات برای افزایش ظرفیت تولید تا ۳۵ هزار عدد در ماه و افزایش خطوط تولید از طریق بانک تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه پیگیری‌هایی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام خواهد شد.

فتوحی گفت: واحد تولید فوم پلی اتیلن با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن در سال در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع و با زیربنایی بیش از ۳ هزار متر مربع با اشتغالزایی بیست و‌پنج نفر در سه شیفت به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح که کمتر از یکسال از شروع ساخت تا بهره برداری آن به طول انجامید توانست از مشوق بخشودگی و تخفیف شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برخوردار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اضافه کرد: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ میلیار ریال برای تولید انواع فوم پلی اتیلن، فوم تشک، فوم لوله و انواع ضخامت‌های مختلف فوم راه اندازی شده است.

فتوحی گفت: شهرک صنعتی آباده ظرفیت استقرار ۷۵۰ واحد تولیدی و صنعتی و صنفی با پیش بینی اشتغال ۳ هزار و ۸۰۰ نفر را دارد.

او افزود: تاکنون ۹۸ قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۵۸ هکتار از اراضی صنعتی واگذارشده است و ۶۰ واحد با اشتغال ۸۰۰ نفر پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار