اخوان گفت: بودجه شهرداری قم مصوب دو هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بود و شهرداری پیشنهاد افزایش این بودجه به دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان داد که به تصویب شورا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به وضعیت بودجه شهرداری قم اظهار کرد: در بحث تدوین بودجه و مشخص کردن درآمد‌ها و هزینه‌های جاری و عمرانی سعی داشتی که بودجه نزدیک به واقعیت باشد، ۸۰ ردیف درآمد، ۱۰۰ ردیف هزینه جاری و ۸۰۰ ردیف بودجه عمرانی در بودجه شهرداری قم داریم.

اخوان تصریح کرد افزود: ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر در طول سال شامل رفت و روب و جمع آوری زباله و آتش نشانی و جلوگیری از تخلفات شهری است و این موارد جزو هزینه‌های جاری محسوب می‌شود، در هر کدام از مناطق شهرداری قم یک پیمانکار عهده دار وظیفه خدمات شهری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: بودجه شهرداری قم مصوب دو هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بود و شهرداری پیشنهاد افزایش این بودجه به دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان داد که به تصویب شورا رسید و با افزایش بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی، ۵۰ میلیارد تومان به بودجه جاری و ۱۵۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی اختصاص یافت.

اخوان با اشاره به ایستگاه‌های آتش نشانی قم عنوان کرد: ۲۵ ایستگاه آتش نشانی در شهر قم داریم و نیرو‌های آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعت کار ۴۸ ساعت استراحت هستند، بودجه سازمان آتش نشانی قم در طول سال ۴۵ میلیارد تومان است، ۴۸۰ میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری در طول سال است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم یادآورشد: هیأت عالی سرمایه گذاری در شهرداری قم شکل رفته است و اعضای شورا در این هیأت حضور دارند، به دنبال به نتیجه رسیدن طرح‌های سرمایه گذاری در شهر قم هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abbasali
۱۹:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
به خدا چند سال توی یک کوچه در قم انتهای شهرک فاطمیه خ 20 متری گلشن ک 21 زندگی می کنیم که بدترین وضع ممکن را در زمستان و تابستان دارد.بارها به شهرداری مراجعه کردیم بازدید کردند و حتی خود شهردار ناحیه 6 قول آسفالت را دادند ولی زیر قولشان زدند و حالا می گویند خانواده ای 1 میلیون بدهید تا کار آسفالت را شروع کنیم.و وقتی به شهرداری کل زنگ می زنیم در پاسخ آنها موضوع دیگری مثل نداشتن بودجه و ... را مطرح می کنند . وجالب اینجاست که می گویند پول را نفدا خودتان جمع آوری کنید و ما پول را از شما می گیریم.با وجود اینکه شما نوشته اید بودجه شهرداری زیاد شده هیچ خیری از اینها به مناطق محروم نمی رسد.
آخرین اخبار