معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: نامه کتبی درباره تعلیق از نقل و انتقالات دریافت نکردیم تا در این باره توضیحی بدهیم.

کاراندیش: پرونده های حقوقی در فضای دوستانه حل می کنیم/ سعید دقیقی جزء گزینه های مدیرعاملی نیستمصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق این باشگاه از نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: به هر حال هنوز نامه کتبی در این باره  به باشگاه ارسال نشده است. علاوه بر این از سازمان لیگ استعلام گرفتیم که کدامیک از پرونده‌های حقوقی مدنظرشان است تا این پرونده‌ها را در فضای دوستانه دوستانه حل کنیم.  

او ادامه داد: در حال حاضر ۲ پرونده حقوقی باشگاه تراکتور به  مراجع قضایی ارسال شده است و ما به این پرونده‌های شکایت  اعتراض کردیم و دستور موقت از دادسرا  دریافت کردیم. به هر حال هواداران نگران نباشند و زمانی که متوجه شویم کدامیک از پرونده‌های حقوقی مدنظر سازمان لیگ است تلاش خود را برای حل این پرونده‌ها می‌کنیم.  

هواداران تراکتور خواستار انتخاب یک مدیر بومی شدند 

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره وضعیت مدیرعامل این باشگاه و اینکه شنیده می‌شود سعید دقیقی جزء گزینه‌های مدیریت این باشگاه است، گفت: جلسات متعددی برگزار شده است و خواست هواداران تراکتور این است که یک مدیر بومی و ورزشی انتخاب کنیم و در نهایت همه معیار‌ها را در نظر می‌گیریم و مدیرعامل جدید را معرفی می‌کنیم. من هم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی شنیدم که دقیقی جزء گزینه‌های مدیرعاملی تراکتور است، اما ما در هیئت مدیره سوابق این گزینه را بررسی نکردیم.  

کاراندیش درباره وضعیت سرمربیگری تراکتور و اینکه گزینه داخلی یا خارجی مدنظرشان است، بیان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات نیم فصل نزدیک است به همین علت با همین شرایط، تیم ما زیر نظر الهامی تمرین می‌کند و بعد در این باره تصمیم گیری می‌کنیم. درباره اینکه مربی داخلی یا خارجی باشد هنوز تصمیم نگرفتیم.  

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره لیست نقل و انتقالات این تیم تبریزی اظهار کرد: جذب بازیکن مسئله فنی است و پیشکسوتان و سایر اعضای هیئت مدیره در این باره نظر می‌دهند و من وارد این مسائل نمی‌شوم.  

او در پایان درباره اینکه شنیده می‌شود  زنوزی مالکیت تراکتور را تحویل می‌دهد، گفت: من اطلاعی ندارم و به مسائل مالکیتی و مدیریتی ورود نمی‌کنم.  


بیشتر بخوانید: کلاف سردرگم تراکتور و روزه سکوت زنوزی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار