رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: سند مالکیت ۸۰ بقعه متبرکه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال دریافت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام رضا یوسفی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی از برگزاری جلسه کارگروه ثبتی موقوفات و بقاع متبرکه در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: این جلسه با حضور رئیس اداره ثبت و اسناد و ریاست منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی و مسئول واحد ممیزی حدنگاری منابع طبیعی مازندران در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در شهر زیراب برگزار شد.

او از پیگیری امورات ثبتی موقوفات این شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا اراضی و املاک موقوفات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی دارای سند مالکیت شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به تبادل نظر در باب اخذ سند مالکیت و بررسی مشکلات حوزه سنددار کردن اراضی وقفی در سطح شهرستان، گفت: سنددار کردن اراضی وقفی موجب تثبیت مالکیت موقوفات می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه سند مالکیت ۸۰ بقعه متبرکه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال اخذ شدن است، افزود: در سال‌های گذشته فقط ۱۲ بقعه متبرکه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی سنددار شده بودند که اکنون با پیگیری‌های انجام شده اخذ سند مالکیت ۸۰ بقعه متبرکه این شهرستان‌ها در مرحله شمیم برای تعیین حدود و صدور سند مالکیت قرار دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.