روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری یلدای مهربانی موقوفات برای ایتام بابلی در ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن شب یلدا، رئیس و جمعی از کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل و اعضای هیأت امنای امامزاده قاسم (ع) این شهرستان در جمع ایتام بابل حضور خواهند یافت.

یلدای مهربانی در راستای اجرای امینانه نیت واقف و در راستای حمایت از نیازمندان و ایتام توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل در مرکز نگهداری از ایتام مهدی موعود (عج) شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

در این مراسم، هزینه برپایی شب یلدا در مرکز نگهداری از ایتام مهدی موعود (عج) توسط موقوفات این شهرستان پرداخت می‌شود که در این راستا امام علی علیه السلام فرمودند: مِنْ أفضَلِ البِرِّبِرُّ الأَیتامِ، یکی از والاترین مراتب نیکوکاری لطف و اِحسان نسبت به یتیمان است.

علاقه‌مندان برای شرکت و حمایت از ایتام می‌توانند ساعت ۱۸ امروز شنبه ۳۰ آذر ماه در مرکز نگهداری از ایتام مهدی موعود (عج) بابل حضور یابند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.