ملی پوش جوان تیم سپاهان اصفهان گفت: من کم سن و سال‌ترین بازیکن فوتبال بانوان سپاهان هستم، اما از بازی در کنار بزرگسالان لذت می‌برم.

زندی: از بازی در کنار بانوان فوتبالیست بزرگسال لذت می‌برم

نگین زندی ملی پوش ۱۶ ساله تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فصل ۹۸ اولین سالی است که در لیگ برتر فوتبال بانوان بازی می‌کنم و خوشبختانه عضو تیم ملی کشورمان هم هستم. در تیم ملی در ۲ رده سنی جوانان و امید‌ها که متشکل از بازیکنان زیر ۲۳ سال توپ می‌زنم و در تورنمنت کافا ازبکستان با بازیکنان رده سنی امید کشورمان حضور داشتم.

او تصریح کرد: سطح مسابقات لیگ بانوان بسیار خوب است و بیشتر تیم‌ها از حضور بازیکنان فنی و مطرح در ترکیب خود بهره می‌برند، شرایط تیم سپاهان هم مطلوب است و اکنون در جایگاه سوم جدول قرار داریم و تمام تلاشمان این است که به عنوان قهرمانی در لیگ دست یابیم.

زندی افزود: تیم ما چهار بازیکن کم سن و سال و جوان دارد، اما من از تمامی بازیکنان سپاهان کوچک‌تر هستم، من از بازی در کنار بزرگسالان احساس بسیار خوبی دارم و تجربیات زیادی را کسب نموده ام و احساس می‌کنم رفته رفته فوتبالم بهتر هم می‌شود.

ملی پوش تیم سپاهان اصفهان گفت: باشگاه سپاهان در فصل جاری با من قرارداد مالی بسته است و در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از پول من پرداخت شده است. متاسفانه یکسری از تیم‌ها در لیگ بانوان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اغلب تیم‌های پائین جدولی از نظر اقتصادی در شرایط سختی به سر می‌برند، اما نمی‌شود گفت که همه تیم‌های پائین جدول با بحران مالی روبه رو هستند چرا که تیمی مثل آویسا خوزستان هر چند که در رده یازدهم لیگ قرار دارد، اما از نظر مالی تامین است.

زندی تصریح کرد: تیم ملی کشورمان در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است، اما برای بهتر شدن آینده آن باید اردو‌های بیشتری را در طول سال برگزار نمود و با تمرینات سخت‌تر بازیکنان را برای حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات بین المللی آمده کرد. یک مسئله مهم دیگر این است که تیم ملی کشورما برای بهتر شدن باید در تورنمنت‌های دوستانه بسیاری شرکت کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار