مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از تقویت و ساماندهی زیرساخت‌های ارتباطی در ۵۲۸ روستای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل گفت: گسترش زیرساخت‌های اینترنت در مناطق روستایی و عشایری از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری است که در مناطق روستایی استان انجام می‌شود.

او از تقویت زیرساخت‌های ارتباطی ۵۲۸ روستای استان اردبیل خبر داد و افزود: طرح تقویت و تجهیز روستا‌های سطح استان اردبیل به اینترنت پر سرعت اجرا می‌شود که در این راستا زیرساخت‌های ارتباطی ۵۲۸ روستای استان اردبیل تقویت می‌شود.

رزمی با بیان اینکه ۴۲ روزستای شهرستان اصلاندوز مغان نیز به زیرساخت‌های ارتباطی تجهیز می‌شود تصریح کرد: به‌زودی ۳۸ روستای شهرستان اصلاندوز مغان به اینترنت پرسرعت وصل و ۴ روستا نیز سایت جدید تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود که هدف از اجرای این طرح‌ها تجهیز این شهرستان به زیرساخت‌های ارتباطی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به وضعیت ارتباطات در سطح شهرستان اصلاندوز بیان کرد: در سطح شهرستان اصلاندوز مغان ۱۲۹ روستای دارای سکنه وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ روستا دارای پوشش تلفن ثابت، ۱۰۴ روستا تحت پوشش تلفن همراه اپراتور همراه اول و ۶۲ روستا نیز تحت پوشش تلفن همراه اپراتور ایرانسل است.

او در ادامه اظهار کرد: تاکنون ۱۲۹ سایت ارتباطی جدید برای افزایش پوشش تلفن همراه در سطح استان اردبیل تخصیص یافته است که از این میزان ۴ سایت در مناطق قشلاقی و عشایری شهرستان اصلاندوز مغان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
روستاهای لنج آباد , الرده، مسدرق، بابیان گنبز، و حومه پوشش تلفن همراه ندارند صرفاً جهت اطلاع و اقدام لازم!!!1