بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: برای کسب نتایج بهتر باید تیم سایپا تقویت شود.

جعفری: تیم سایپا باید تقویت شود/ اراده تمام اعضای تیم امید صعود به المپیک استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفری بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره برتری سه بر یک تیم سایپا مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر و درخشش خود در این بازی بیان کرد: همه بازیکنان سایپا می‌خواهند تیم ببرد و من هم در قالب کار تیمی توانستم خوب بازی کنم. مهم پیروزی تیم است و امیدوارم این روند ادامه یابد.

او درباره لزوم تقویت تیم سایپا برای ادامه فصل اظهار داشت: کادرفنی باید در این باره نظر بدهد، اما برای کسب نتایج بهتر باید تیم سایپا تقویت شود.

هافبک تیم سایپا درباره اینکه حمید استیلی گفته در بازی با رضا جعفری نظرش را جلب کرده است، گفت: استیلی به من لطف دارد. حدود یک سال در اردوی تیم امید نبودم، اما این تیم اکنون کامل شده است. با این وجود برخی بازیکنان همچنان در اردو غایب هستند.

او افزود: ۲ بازیکن لژیونر تیم امید به دلیل برگزارنشدن اردوی این تیم در فیفادی نتوانستند به اردو بیایند و برخی باشگاه‌ها هم نفرات شان را در اختیار تیم ملی امید قرار نداده اند. امیدوارم آن‌ها هم با کادرفنی تیم ملی تعامل کنند تا بتوانیم تمرینات خوبی در روز‌های باقی مانده تا انتخابی المپیک انجام بدهیم.

جعفری ادامه داد: تیم امید بازیکنان خوبی در اختیار دارد و یک دست است. اراده همه صعود به المپیک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار