مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات دو بانوی گرفتار در کوه های صاحب الزمان کرمان خبرداد.

نجات دو خانم درکوه های صاحب الزمان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت:صبح امروز گزارشی از طریق تلفن  ۱۲۵ به ما اعلام شد که دو نفر از شهروندان که به قصد کوهنوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بودند دچار مشکل شده اند.

او افزود: این دو خانم که برای کوهنوردی به کوه های صاحب الزمان رفته بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوهنوردی  دریکی از مسیرهای کوه سردرگم شده بودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان تصریح کرد: این دو خانم بعد از این که متوجه می‌شوند قادر به ادامه مسیر نیستند با اقدام درست با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

او با اشاره به اینکه تماس این دو خانم به موقع به پرسنل اعلام وچند تن از اعضای تیم امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند گفت: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش‌نشانی در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این دو بانو کرده و در کمال سلامت آن‌ها را به پایین کوه انتقال دادند .

میرزایی تاکید کرد: شهروندان باید در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند ضمنا همیشه به همراه یک آشنا با کوه نوردی اقدام به کوه نوردی کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کوه نوردی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.