میوه و آجیل شب یلدا در بوکان چند؟

رئیس اتاق اصناف بوکان در آستانه شب یلدا، قیمت مصوّب انواع میوه و آجیل در بازار بوکان را اعلام کرد.

سعدون احمدپوری رئیس اتاق اصناف بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن شب یلدا قرار داریم، هیچگونه کمبودی در تامین میوه و آجیل در این شهرستان وجود ندارد و تیم‌های بازرسی در سطح بازار بوکان به طور دقیق بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند.

او در ادامه به تشریح سقف قیمت انواع میوه در بازار بوکان پرداخت و تصریح کرد: حداکثر قیمت هر کیلو انار درجه یک و دو به ترتیب ۹۵۰۰تومان و ۵۵۰۰ تومان، سیب درجه یک و دو ۵۰۰۰ و ۴۰۰۰ تومان، پرتقال تامسون درجه یک و دو ۵۲۰۰ تومان و ۳۰۰۰ تومان و نارنگی ۴۰۰۰ تومان می‌باشد.

به گفته احمدپوری، روز گذشته قیمت هندوانه با افزایش ۱۰۰ درصدی روبرو شده و نرخ هر کیلوی آن از ۲۵۰۰ تومان به ۵۰۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتاق اصناف بوکان در مورد نرخ انواع آجیل نیز اظهار داشت: قیمت هر کیلو تخمه بوکان از ۲۵ تا ۳۵هزار تومان، تخمه رژیمی ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان، آجیل اعلاء مخلوط ۵۰ هزار تومان، آجیل معمولی ۳۵ هزار تومان، نخودچی ۱۷ هزار تومان، فندق ۵۵ هزار تومان، تخم کدو از ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان و گردو با پوست ٤۷ تا ۵۰ هزار تومان می‌باشد.

او در ادامه، حداکثر قیمت هر کیلو پسته اکبری را ۱٦۵هزار تومان، پسته احمدی اقا ۱۴۰ هزار تومان، انجیر ۵۸ تا ۷۵ هزار تومان، بادام کاغذی ۹۰ تا ۱۰۰هزار تومان، بادام سنگی ۴۰ هزار تومان و بادام هندی را ۱٦۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتاق اصناف بوکان در پایان تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و تخلف، مراتب را به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۲۴ و یا شماره تماس ۰۴۴۴٦۲٦۰۱۲۴ (اتاق اصناف) در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.