کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما به علت تمرکز نداشتن و اخراج نا به حق بازیکنمان برابر پرسپولیس شکست خوردیم و اگر مشکلات حل نشود از این تیم می‌روم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه زمانی که او تعویض می‌شود این تیم می‌بازد، اظهار کرد: این موضوع خرافات است و بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند. به هر حال مشکلاتی داریم، اما بازیکنان ما با همه توان خود بازی کردند. در ابتدا بازی خوب و منطقی ارائه کردیم، اما در یک دقیقه پایانی به علت تمرکز نداشتن بازیکنان و اخراج نا به حق بازیکنمان گل دریافت کردیم. به هر حال به پرسپولیسی‌ها و هوادارانشان این برد را تبریک می‌گویم و طرفداران ما هم دیدند که باشرف و همه توان خود بازی کردیم.  

داوران باید دقت بیشتری در نیم فصل دوم کنند 

نوری درباره  اعتراض به عملکرد داوری این بازی گفت: بله آن صحنه پنالتی نبود و آن قدر ما اعتراض کردیم که داور بازی نظرش را برگرداند. به هر حال داور در همان صحنه پنالتی به مگنو کارت داد و کارت زرد دوم مگنو هم درست نبود، چون مهاجم پرسپولیس خطا کرده بود. داوران باید دقت بیشتری به خصوص در نیم فصل دوم کنند، چون امتیازات خیلی حیاتی است و تیم‌هایی مانند پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و یکسری از تیم‌ها هم ته جدول هستند و تلاش می‌کنند شرایط خود را بهتر کنند. به هر حال تیم‌های ته جدولی مشکل دارند و اگر داوری هم بخواهد  مسئله ساز شود در آن صورت مشکلات این تیم‌ها مضاعف می‌شود و بازیکنان عصبی می‌شوند و در بازی ها‌ی بعدی هم با مشکل مواجه می‌شوند.   

کاپیتان پارس جنوبی جم بیان کرد: انشاالله مسئولان از تیم پارس جنوبی جم حمایت کنند و آن‌ها قول دادند که مشکلات را تا روز دوشنبه حل کنند. بازیکنان  همچنان با شرف بازی می‌کنند و امیدوارم پنجره نقل و انتقالات سریعتر باز شود، چون تیم ما نیاز به بازیکن دارد و از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.  

امیدوارم باشگاه پارس جنوبی جم یک مربی صاحب سبک انتخاب کند 

نوری درباره اینکه نبود فراز کمالوند در این بازی تاثیر گذار بود، گفت: بله کمالوند یک نیم فصل در کنار تیم بود و حضور این مربی روی نیمکت به تیم ما دلگرمی می‌داد. به هر حال بازیکنان همه تلاش خود را کردند و به کمالوند خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم باشگاه بتواند یک مربی صاحب سبک و در حد نام پارس جنوبی انتخاب کند تا روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه بدهیم.  

او درباره وضعیت مطالبات مالی اش گفت: من هنوز طلب پارسال خود را دریافت نکردم و تاکنون هم درباره طلبم صحبت نکرده بودم و به خاطر مردم امروز بازی کردم. البته  همه مسئولان قول دادند  مشکلات مرا و سایر بازیکنان را تا روز دوشنبه حل کنند تا در بازی با پیکان در خدمت تیم باشیم. اگر مشکلات تا روز سه شنبه حل نشود به طور حتم از پارس جنوبی جم جدا می‌شوم و  به یک تیم دیگر می‌روم. من منتی نمی‌گذارم، اما به خاطر هواداران تاکنون در تیم پارس جنوبی جم ماندم و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم. اگر مشکلات حل شود در آن صورت درنیم فصل دوم هم در خدمت این تیم جنوبی هستم.


 بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی صفر - پرسپولیس یک/ ترابی در ثانیه‌های پایانی ۳ امتیاز به کالدرون هدیه داد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار