سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترابی در دوران مربیگری من بازیکن موثری شده و گل می‌زند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: پیروزی برای پارس جنوبی جم و کسب ۳ امتیاز این بازی در جم بسیار با ارزش است و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما به سختی درون زمین مسابقه جنگیدند و با سخت کوشی توانستیم در دقایق پایانی گل برتری را بزنیم و استحقاق کسب ۳ امتیاز بازی داشتیم.

او ادامه داد: ترابی در دوران مربیگری من بازیکن موثری شده و گل می‌زند. به هر حال ارائه بازی هجومی را در دستور کارمان قرار داده ایم که این موضوع به کار تیمی و کار مربی بر می‌گردد. ترابی به تنهایی قادر به گلزنی نیست و به طور حتم هم‌ بازی‌هایش باید به او کمک کنند. این بازیکن سال قبل این قدر گل نمی‌زد.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت نشینی برخی از بازیکنان گفت: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم و مربی تیم هستم. وظیفه ما است که خوب کار کنیم. موفقیت تیم برای من مهم است و من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند.

کالدرون درباره جذب مهاجم جدید بیان کرد: تمرکز ما معطوف به ۲ بازی بعدی است و در حال حاضر روی جذب بازیکن فعالیت خود را شروع نکردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه داور امروز به سود شما سوت زد، اظهار کرد: من در این باره جواب نمی‌دهم. ما خوب بازی می‌کنیم و روند پیروزی را باید ادامه بدهیم. اگر ما به نظر شما بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال قبل بیشتر پیروزی کسب می‌کنیم؟ وقتی تیمی ۳ سال قهرمان می‌شود و مربی جدید می‌آید این مربی نیاز به زمان دارد. مربی قبلی ۴ سال اینجا کار کرد، اما ما امسال بیشتر از سال قبل پیروزی بدست آوردیم و از نتایج تیم راضی هستم.

او در پایان گفت: در ابتدا داور به نفع ما پنالتی گرفت، اما بعد از آن نظرش را برگرداند و در نهایت نگذاشت پنالتی زده شود. همچنین در حالی که داور باید ۹ دقیقه وقت اضافه می‌گرفت این کار را نکرد، بعد می‌گویید داوری به نفع ما بود؟


بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی صفر - پرسپولیس یک/ ترابی در ثانیه‌های پایانی ۳ امتیاز به کالدرون هدیه داد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار