مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا میزان انتشار آلاینده ها را درکلانشهر اصفهان کاهش دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند تا میزان انتشار آلاینده‌ها را درکلانشهر اصفهان کاهش دهند.

منصور شیشه با اشاره به اینکه محیط زیست و مرکز بهداشت موظفند به صورت شبانه روزی میزان و شاخص آلودگی را بررسی کنند افزود: در صورت افزایش غلظت آلاینده‌ها تمهیدات لازم برای تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

او با بیان این که در شرایط اضطرار طرح ترافیک زوج و فرد با همکاری پلیس راهور از در منازل اجرایی می‌شود، گفت: کاهش فعالیت ۴۱ واحد صنعتی آلاینده در هفته آینده واستفاده نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ از گازو توقف فعالیت ۳۶۰ کوره تولید آجر، گچ، قیر، خاک و ذغال تا آخر هفته آینده را ازتمهیدات در نظر گرفته شده برای کاهش آلاینده‌ها برشمرد وافزود: تردد کامیون‌ها هم هفته آینده در محدوده شهر اصفهان ممنوع است، وی به کشاورزان توصیه کرد از آتش زدن ته مانده‌های مزارع خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.