مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: با نانوایانی که نان بی‌کیفیت تولید می‌کنند برخورد می‌شود و در مرحله نخست کسر سهمیه و به تعزیرات معرفی می‌شود.

نان بی‌کیفیتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ماشا‌الله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از صدور مجوز اختلاط گندم مناطق گرمسیری در کارخانه‌های آردسازی استان خبر داد و گفت: اکنون کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه در حد قابل قبول است و با به‌روز‌رسانی ادوات و تجهیزات کارخانه‌ها، استان کرمانشاه جزو استان‌های پیشرو در این صنعت در کشور محسوب می‌شود.

او عنوان کرد: ۲۱۶۷ واحد خبازی دارای مجوز اعم از یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای با ثبت‌نام در سامانه و دریافت سهمیه مشغول فعالیت هستند و آرد مورد نیار این واحد‌های خبازی توسط ۱۴ کارخانه آرد‌سازی فعال در استان تأمین می‌شود.

او با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی در صنعت آرد و نان کشور وجود ندارد و کارگروه پایش گندم، آرد و نان استان نیز در همین راستا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و ... با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که خبازی‌ها با آن روبه‌رو هستند عدم استقبال مردم از نان سبوس‌دار است گفت: درصد سبوس‌گیری براساس استاندارد تعریف شده و برنامه ما حرکت به سمت فراتر از استاندارد‌ها است.

او افزود: با نانوایانی که نان بی‌کیفیت تولید می‌کنند برخورد می‌شود و در مرحله نخست کسر سهمیه و به تعزیرات معرفی می‌شود و در نهایت در صورت عدم اصلاح پروانه آن‌ها لغو می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.