تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان روزانه ۳ میلیارد تومان تنها برای صحن‌ها و حرم امام رضا (ع) هزینه می‌کند.

روزانه ۳ میلیارد تومان برای حرم امام رضا(ع) هزینه می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سالانه ۳۰ میلیون زائر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند که گردش مالی زیادی را برای این شهر به همراه دارد، اما آستان قدس رضوی از این امر هیچ درآمدی ندارد.

او ادامه داد: آستان قدس رضوی هر سال هزینه‌های زیادی را برای زائران امام رضا (ع) انجام می‌دهد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بر خلاف تمام تصوراتی که در جامعه وجود دارد این آستان امکانات زیادی در اختیار ندارد.

او ادامه داد: فلسفه آستان قدس رضوی این است که در حد توان و امکاناتی که در اختیار دارد بدون نگاه کاسب کارانه و تنها برای ایجاد اشتغال و امید در جامعه ورود پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: هر جا که آستان قدس رضوی حضور می‌یابد برای تجارت و کسب سود نیست بلکه تنها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

او ادامه داد: در حد امکاناتی که در اختیار داریم به دنبال ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان و محرومان در جامعه هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان تمام همت و تلاش خود را برای ایجاد اشتغال گذاشته و به دنبال توانمند کردن مردم در حوزه‌های مختلف است.

او ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا با ایجاد کار‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، امید را به جوانان خود تزریق کنیم.

حجت الاسلام مروی تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن امید وجود نداشته باشد بستری برای فتنه آفرینی دشمنان می‌شود بنابراین همگان وظیفه داریم در جامعه امید و نشاط را به وجود بیاوریم.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی‌شماری در تمام حوزه‌ها دارد که باید همگان تلاش کنند تا این ظرفیت‌ها شکوفا شود.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: مردم سیستان و بلووچستان با وجود تمام مشکلاتی که دارند همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

او تصریح کرد: اقدامات بسیار زیادی در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب در سیستان و بلوچستان توسط دولت‌های مختلف انجام شده، اما عمق محرومیت‌های انباشته شده از دوران رژیم ستمشاهی در این استان بسیار زیاد است.

حجت الاسلام مروی تصریح کرد: آستان قدس رضوی با امکاناتی که در اختیار دارد برای پیشرفت و توسعه این استان تلاش می‌کند.

او تاکید کرد: آنچه در توان آستان قدس رضوی باشد برای سیستان و بلوچستان هزینه خواهیم کرد و این استان در اولویت کاری آستان قرار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان ساخت ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مسیر چابهار - زاهدان و زابل - زاهدان را در دستور کار خود قرار داده است.

او تاکید کرد: آستان قدس رضوی ۱۰۰ مجتمع خدمات رفاهی در سراسر کشور ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار