قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت : عملکرد شهرداران مناطق هشتگانه در جلسات نظارتی بررسی و امتیازدهی می شوند و مدیران فعال تشویق می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یحیی عیدی قائم مقام و معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه گفت : عملکرد شهرداران مناطق در جلسات نظارتی مناطق بررسی و امتیازدهی می‌شود و مدیران فعال که نماز سطح منطقه تحت مدیریت خود را رفع می‌کنند و بالاترین امتیاز را در این امتیاز دهی حائز می شوند مورد تشویق قرار می گیرند.

او گفت : از ابتدای انتخاب دکتر طلوعی به سمت شهردار کرمانشاه در شهرداری یک کمیته نظارتی بر عملکرد شهرداران مناطق در سطح معاونین مدیران کل و مدیران مناطق شهرداری با حضور شهردار کرمانشاه تشکیل شده است.

عیدی افزود : جلسات این کمیته نظارتی به صورت ماهانه تشکیل می‌شود و در آن جلسات مشکلات و نواقص هر منطقه در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، فنی و شهرسازی، عمرانی، سد معبر و رفع تخلفات شهری و مشکلات ستادی اداری و مالی هر منطقه بررسی و شناسایی می‌شوند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت : پس از شناسایی مشکلات و معضلات سطح هر منطقه و مدیران مناطق ۲ ماه فرصت برابر برای رفع نواقص و اصلاح امور داده می شود و پس از اتمام مهلت برای رفع نواقص یک بازدید نقطه به نقطه و دقیق در سطح مناطق هشتگانه توسط مدیرکل بازرسی شهرداری صورت می گیرد و با ارائه گزارش در جلسه کمیته نظارتی بر مناطق جهت امتیازدهی در خصوص رفع نواقص و عملکرد شهرداران و مدیران مناطق امتیاز داده میشود.

عیدی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات گفت: برگزاری این جلسات خروجی‌های مناسبی خواهد داشت و ادامه داد برگزاری این جلسات باعث کنترل داخلی مجموعه شهرداری و ایجاد حس رقابت در بین مدیران و معاونین مناطق در جهت انجام امور محوله می شود.

این مقام مسئول گفت: در شورای مدیران شهرداری تصمیمی اتخاذ شده است مدیرکل روابط عمومی شهرداری که مشابه اتفاق دوربین زنده صدا و سیما و اصحاب رسانه در سطح مناطق ۸ گانه به جهت گرفتن گزارش از ساکنین هر منطقه با استفاده از نقطه نظرات آنها در جهت رفع نواقص موجود در سطح منطقه انجام و در رسانه‌ها منعکس شود تا تمامی مدیران شهرداری در جهت رفع آن نواقص اقدامات لازم را انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.