راه‌اندازی ۴۳ شعب ویژه انتخاباتی در سطح استان کرمانشاه

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه، از راه‌اندازی ۴۳ شعب ویژه انتخاباتی در سطح استان خبر داد و گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها توجه کنند که ارزش‌ها در سایه تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشته نشود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن مرادی‌فر معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر قانون‌مدار بودن داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت : فضای انتخابات باید لطیف و به دور از هرگونه تخریب همدیگر باشد.

او خطاب به داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، گفت : این به معنی ناصالح بودن شخص نیست، بنا بر بررسی‌های تشخیص داده شده این فرد برای نمایندگی مجلس مناسب نیست و در منصبی دیگر شایستگی خدمتگذار به مردم را دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه، از این دسته از داوطلبان خواست، به قانون احترام بگذارند و از فرافکنی و جوسازی علیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بپرهیزند.

او راه‌اندازی هرگونه کارناوال و کاروان تبلیغاتی را در سطح شهر‌های استان ممنوع اعلام کرد و گفت: نامزد‌ها در زمان مقرر تبلیغات خود را آغاز کنند.

مرادی‌فر گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها توجه کنند که ارزش‌ها در سایه تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشته نشود و از دادن وعده‌های واهی به مردم خودداری کنند.

او از کاندیدا‌ها خواست با تبلیغات خود زیبایی شهر را مخدوش نکنند و گفت: کاندیدا‌ها موظف هستند در جا‌های مشخص در سطح شهر تبلیغات داشته باشند و هر کاندیدا در هر منطقه شهرداری فقط می‌تواند یک ستاد انتخاباتی داشته باشد.

مرادی‌فر از راه‌اندازی ۴۳ شعب ویژه انتخاباتی در سطح استان خبر داد و افزود: در مواردی که نیازمند به شکایت شاکی است، باید نامزد متضرر از جرم ریالخودش بیاید اعلام شکایت کند و در مواردی که جنبه عمومی دارد با اعلام پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی، دادستان‌ها ورود پیدا می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.