رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : مردم تلاش کنند که اختلافات خود را به دادگستری منتهی نکنند و از ظرفیت‌های مردمی و باوساطت و پا درمیانی بزرگان اختلافات را حل و فصل کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : اعتقاد ما این است که اختلافات خارج از دادگستری برطرف شود چرا که صرفه جویی در وقت و از بین رفتن کدورت و کینه‌ها از فواید این طرح است.

او گفت : به مجموعه داستگاه قضایی استان نیز تاکید شده که اختلافات مردم را به صلح و سازش منتهی کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: زندانی کردن کار آسانی نیست و برای جرایم با اهمیتی مانند قاچاق سلاح و مشروبات الکلی، سرقت، قتل، منازعه، آدم ربایی و اقدام علیه امنیت ملی حکم زندان صادر می‌شود.

توسلی زاده افزود: به دنبال سفر‌های استانی که به شهرستان‌های استان داریم، چهارمین سفر به شهرستان روانسر انجام شده تا مردم به سهولت بیشتری مشکلات قضایی خود را مطرح کنند.

او گفت: براساس سیاست‌های قوه قضاییه همه مدیران و مسوولان قضایی باید در دسترس مردم باشند و هیچ فاصله‌ای میان مردم و مسوولان نباشد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه در شهرستان روانسرحدود ۲۰۰ نفر مراجعه کردند، گفت: این برنامه‌ها با همکاری خوب بسیج حقوق دانان استان برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.