مرادی از مذاکره با گزینه‌های مختلف برای قبول هدایت تیم فوتبال پارس جنوبی خبر داد.

مدیرعامل موفت باشگاه پارس جنوبی: به جز رحمان رضایی، با گزینه‌های دیگری مذاکره کردیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم، فردا (پنجشنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

پس از استعفای فراز کمالوند، سرمربی سابق پارسی ها، مسئولان این تیم از مذاکره با رحمان رضایی برای قبول سرمربیگری در این تیم خبر دادند و حتی گفته شد که رضایی در بازی مقابل پرسپولیس روی نیمکت جمی‌ها می‌نشیند.


بیشتر بخوانید: گزینه سرمربیگری پارس جنوبی مشخص شد/ بازیکن اسبق تیم ملی در آستانه حضور در جم


امروز مراد مرادی، مدیرعامل موقت تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت نیمکت این تیم اظهار داشت: همچنان به دنبال انتخاب سرمربی تیم هستیم. به جز رضایی، با گزینه‌های دیگری نیز صحبت و مذاکره کردیم تا یک انتخاب خوبی را معرفی کنیم.

مرادی در خصوص وضعیت کادر فنی پارس جنوبی در بازی این هفته مقابل پرسپولیس گفت:  امیر محبی، مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه که از دستیاران فراز کمالوند در تیم هستند، مسئولیت فنی پارس‌جنوبی  را در بازی مقابل پرسپولیس برعهده خواهند داشت تا بعد از بازی مقابل پرسپولیس برای انتخاب سرمربی تیم به جمع‌بندی نهایی برسیم.


بیشتر بخوانید: اختصاص ۱۰ درصد از جایگاه‌های ورزشگاه تختی جم برای هواداران پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار