سرمربی سابق پارس جنوبی درباره شرایط این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی سابق تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص دلایل خود مبنی بر استعفایش از این تیم اظهار داشت:  مشکلات پارس جنوبی از ۲ تیم دیگر نفتی حادتر است. البته مهدی تارتار هم تیم خوب و سختکوشی در نفت مسجد سلیمان درست کرده است. اما باید بگویم که تنها شهرام گودرزی و محمد نوری از تیم سال گذشته باقی ماندند، آن هم درحالیکه نصف قراردادشان را طلب داشتند با ما ادامه دادند، اما ۱۶ بازیکن جدا شدند.

کمالوند:  احساس کردم مردم بسیاری از مسائل را با حضور من نمی‌فهمند

کمالوند ادامه داد: ۹ بازیکن بزرگسال در تیم ما امسال بین ۱۴۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان است پس می‌توانیم بگوییم تیم ارزان قیمتی بستیم، اما خوب بودیم. هرچه کار جلو رفت، وضعیت برای پارس جنوبی سخت‌تر شد. تا اینکه به هفته پنجم یا ششم رسیدیم و مشکلات مان روز به روز بیشتر شد.


بیشتر بخوانید: کسی که به دنیای فوتبال آشنا باشد را به خدمت می‌گیریم/ مشکلات تیم مربوط به سال‌های گذشته است


سرمربی مستعفی پارس درمورد وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: پس از جدایی بهرام رضائیان شخصی به نام مدیرعامل در باشگاه نیست و نمی‌توانیم با کسی نامه نگاری کنیم هیئت مدیره و دفتر نیز در باشگاه  نداریم. حساب باشگاه مسدود شده است و بدهی به آژانس‌های هواپیمایی، سبب شده حساب مان بسته شود. از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی پارس جنوبی هم بسته است.

او گفت: همین الان با یک بازی کمتر از منطقه خطر دور هستیم و اگر این بازی را ببریم به کمرکش جدول می‌آییم. درست نیست این مسائل را بگویم، اما همه مشکلات روی دوش من بود. ایوب چراغی، سرپرست تیم نیز  ۲۰۰ میلیون از جیب خرج کرد. برای بازی با فولاد به اهواز رفته بودیم و صاحب هتل می‌گفت تا زمانیکه پول ندهید ساک تان را نمی‌دهم. من در تیم‌های دیگر هم مشکلات زیادی داشته ام، اما امسال تنها هستم.

کمالوند:  احساس کردم مردم بسیاری از مسائل را با حضور من نمی‌فهمند


بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی بدون سرمربی مقابل پرسپولیس/ کمالوند به جم باز نمی‌گردد


کمالوند درخصوص دیگر مشکلات باشگاه پارس جنوبی گفت: سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، پنج روز پیش به من زنگ زد و گفت چرا هیچکس در باشگاه جواب نامه سازمان لیگ را نمی‌دهد؟ من ۲۰ روز پیش استعفاء دادم و گفتم پس از بازی با نفت مسجد سلیمان می‌روم. البته فقط گفتم اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود می‌مانم، اما به هرکسی مراجعه می‌کنیم جواب ما را نمی‌دهد.

وی درباره عملکرد فنی تیم‌های نفتی در لیگ نوزهم تصریح کرد: تارتار و اسکوچیچ در تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان عالی نتیجه گرفته اند. ما نیز  هیچ یک از بازی‌های خانگی مان را نباخته ایم. اما شما ببینید فرناندو ده‌خسوس و مگنو باتیستا، بازیکنان خارجی تیم ما، شش ماه است خانواده شان را ندیده اند. هفته دیگر هم که لیگ تعطیل می‌شود نه توانسته ایم بلیت هواپیما برای آن‌ها بگیریم نه بلیت برگشت شان به برزیل اوکی شده است. احساس کردم فراز کمالوند سیبل است و مردم بسیاری از مسائل را با حضور او نمی‌فهمند. به همین دلیل جدا شدم.

کمالوند:  احساس کردم مردم بسیاری از مسائل را با حضور من نمی‌فهمند


بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی نیمکت پارس جنوبی در آستانه بازی با پرسپولیس


کمالوند درخصوص قراداد‌های بازیکنان پارس‌جنوبی گفت: حاتمی، بهاروندی و ۲،۳ بازیکن دیگرمان یک ریال هم نگرفته اند. سقف قراردادمان پایین است، اما دوستان می‌گویند بازیکنان پارس ۳۰ درصد گرفته اند، در حالی‌که قرارداد بسیاری از بازیکنان مان ۲۵۰ میلیون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار